Kto produkuje balony reklamowe
Każdy kto szuka producenta balonów reklamowych, na pewno zastanawia się nad tym, czy w Polsce jest firma, zajmująca się ich produkcją. Pomimo że każdy z nas bardzo dobrze zna balony, to jednak niewiele osób potrafi odpowiedzieć na pytanie, skąd je brać. Oczywiście w niewielkich detalicznych ilościach odnajdujemy je w hipermarketach, a nawet kioskach. Niestety te ilości są dla większości firm zbyt małe, a poza tym występuje potrzeba wykonania na balonach nadruku. Do kogo więc należy się udać, aby móc zamówić balony reklamowe i nie zapłacić zbyt wysokiej ceny? W naszym kraju jest kilka dużych firm, zajmujących się produkcją balonów na skalę przemysłową. Są to firmy posiadające bardzo dobrze rozwinięte technologie, dzięki czemu mogą w krótkim czasie wypuścić na rynek większą liczbę balonów. Dodatkowym atutem zamawiania balonów w takich firmach jest to, że jednocześnie możemy złożyć zamówienie na nadruki. Gotowe balony z nadrukiem są tańsze w produkcji, niż wcześniejsze ich wykonanie, a następnie pojedyncze drukowanie. Warto przy tym podkreślić, że coraz większa liczba firm oferuje balony reklamowe z nadrukiem w pełnym kolorze. Taki nadruk jest możliwy do wykonania wyłącznie na balonach białych.
A jak mają się do polskich produktów balony reklamowe produkcji azjatyckiej? Nie trudno się z nimi spotkać i niektóre osoby mogą mieć poważne problemy, aby je rozpoznać. Podstawowe różnice, za pomocą których możemy zidentyfikować balony reklamowe z Polski i Chin to zapach. Nasze krajowe balony z nadrukiem mają neutralny zapach, bezpieczny dla ludzi i nie wywołujący żadnych podrażnień. Natomiast balony reklamowe zza wschodniej granicy, z daleka drażnią nozdrza nieprzyjemnym i mocno gryzącym zapachem. Poza tym, wiele z takich balonów powoduje reakcje alergiczne, sprawiając że dłuższe przebywanie blisko nich prowadzić może do licznych podrażnień, a nawet bardzo intensywnych reakcji alergicznych. Nie wszystkie z takich balonów są również badane przez polskie służby sanitarne i dopuszczone do legalnej sprzedaży.