Chyba nie trzeba

Nie od dzisiaj wiadomo, że większość dzieci, a i dorośli uwielbiają słodycze.

Można się zatem zastanowić czy jakikolwiek sens ma reklama cukierków – słodyczy reklamowych. Prawdę mówiąc oczywiście można spojrzeć na to w ten sposób, że cukierki są jednym z produktów dostępnych na rynku i dlatego też podlegają jego prawom. A skoro tak, to również i reklamie. Na pewno też można powiedzieć, że reklamując cukierki, mamy wpływ na ich popularność na rynku.

Mówimy oczywiście o konkretnej marce cukierków, a na pewno nie o cukierkach jako takim produkcie. Tutaj bowiem trzeba jednoznacznie powiedzieć, że cukierków jako takich na pewno nie trzeba reklamować. Są one dobre, które dla dzieci stanowią jedną z ulubionych „potraw”. Nie przypadkowo użyto tego słowa, gdyż zasadniczo dla niektórych dzieci cukierki i inne słodycze mogłyby z powodzeniem zastąpić inne posiłki.

Reklamowanie cukierków więc ma swój uzasadniony sens w odniesieniu do konkretnej ich marki i podobnie jak w przypadku wszystkich innych produktów, jest czynnością mającą wpływać na wynik rynkowej sprzedaży.